© concept:m 2024

Panarom Flagship Store

A Panarom üzlet natúr kozmetikumokat és illóolajokat kínál vásárlóinak, a természetesség és a harmónia jegyében. Az üzlet tervezése során a célunk az volt, hogy a vásárlók számára egy barátságos, letisztult és játékos térélményt hozzunk létre, amely tükrözi a márka értékeit és vizuális identitását.
A Panarom alapszíne a türkiz kék, amely frissességet és nyugalmat sugároz. Ezt a színt harmonikusan ötvöztük a letisztult, természetes árnyalatokkal, mint a törtfehér és a világos tölgy árnyalat.
A téralkotás során játékos formákat alkalmaztunk, hogy az üzlet különleges és emlékezetes legyen. Az íves vonalak és formák nemcsak esztétikai élményt nyújtanak, hanem a funkcionalitást is szolgálják, mivel a görbületek mögött helyeztük el a raktárt és az öltözőt, így rejtve maradnak a vásárlók szeme elől, ugyanakkor könnyen elérhetők az eladók számára.
A Panarom üzlet belső tere szimmetriára épül, ami rendet és egyensúlyt sugall. Az üzlet központi részén található a fő eladótér, ahol az illóolajok átláthatóan vannak kiállítva, ami az üzleten kívül sétálóknak is figyelemfelkeltő lehet.
A Panarom üzlet belsőépítészeti megoldásaival sikerült egy olyan teret létrehozni, amely nemcsak a termékek minőségét és természetességét emeli ki, hanem a vásárlók számára is kellemes és inspiráló környezetet biztosít.
  • Tervezés
    2023.
  • Kivitelezés
    2023.
  • Lokáció
    Budapest, Mammut bevásárlóközpont
  • Tervezők
    Bige Mária
    Major-Szuchy Gabriella
    Kuloványi Kornél (Visual // 3DMass)